Szállításbiztosítás - Általános Szerződési Feltételek
Szállításbiztosítás - Szolgáltatási feltételek
A Lacnepostreky s.r.o. biztosítékot nyújt a vásárlóknak arra az esetre, ha a vevő által a Lacnepostreky s.r.o.-tól vásárolt áru a szállítás során megsérül, a Lacnepostreky s.r.o. a lehető legrövidebb időn belül a jelen feltételeknek megfelelően kezeli a kárigényt.
I. A szolgáltatás meghatározása
- A Lacnepostreky s.r.o. vállalja, hogy a szolgáltatás megvásárlását követően a szállítás során megsérült árukkal kapcsolatos kárigényeket elsőbbséggel kezeli.
- Ez a Lacnepostreky.sk oldalon kínált valamennyi szállítási módra vonatkozik.
- A vevőnek az áru kézbesítésétől számított 14 nap áll rendelkezésére a szolgáltatás igénybevételére.
- A szolgáltatás megrendelésenként csak egyszer vehető igénybe. A szolgáltatás a megrendelésben szereplő összes termékre vonatkozik.
- A szolgáltatás nem minősül biztosításnak vagy más, biztosítási tevékenység keretében nyújtott szolgáltatásnak.
II. A szolgáltatásnak az áruval együtt történő megvásárlása
- Minden vevőnek lehetősége van arra, hogy a szolgáltatást minden olyan árubeszerzéssel együtt megvásárolja, amelyhez a szolgáltatást felajánlják.
- A vevő a szolgáltatás árát a szolgáltatással együtt megvásárolt áruval egyidejűleg fizeti meg.
- A szolgáltatást a vásárlási bizonylaton kifejezetten feltüntetik
- A szolgáltatás ára 0,5 euró, amely tartalmazza az ÁFA-t (0,42 euró ÁFA nélkül).
III. A szolgáltatás visszavásárlása
- A szolgáltatás visszavásárlására nincs lehetőség.
IV. A szolgáltatás visszaváltásának módja
- A szolgáltatás visszavásárlásához a vevőnek kifejezetten tájékoztatnia kell az eladót arról, hogy a szolgáltatást visszavásárolja.
- A szolgáltatás igénybevétele kizárólag az alábbi módok egyikével lehetséges
- személyesen egy Lacnepostreky-fiókban;
- távolról e-mailben vagy ügyfélvonalon keresztül, amely esetben fényképes dokumentáció szükséges a sérült árucikkről; ezt követően a Lacnepostreky s.r.o. egyeztet a vevővel a sérült áru raktárba történő visszaszállításának módjáról (vagy a fiókban történő átadással, vagy a Lacnepostreky által szervezett átvétellel, vagy az áru vevő címére történő elküldésével:
Lacnepostreky
Brnianska 2343
911 05 Trencsén (Trenčín)
- Ha az árut a vevő küldi el, az árut a szállításhoz megfelelően kell csomagolni, hogy ne okozzon további károkat.
- A küldemény sérülése esetén a vevő
- Átadja a Lacnepostreky-nek a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges összes információt, azaz különösen a Lacnepostreky-nél vásárolt áru azonosítását; ha a szolgáltatást nem a fiókban veszi igénybe, a sérült áruról készült fényképeket is, és
- átadja a Lacnepostreky-nek az árut, beleértve az összes tartozékot, vagy a szolgáltatás igénybevételéről szóló értesítésben meghatározott módon szállítsa le azt (kivéve, ha a vevő és a Lacnepostreky megállapodnak abban, hogy egyik fél sem ragaszkodik az áru visszaszolgáltatásához az eladónak).
Csak a fenti feltételek teljesülése után indul el a sérült küldeményre vonatkozó reklamáció feldolgozásának határideje.
V. A szállítási reklamáció kezelése a szolgáltatás igénybevétele után
- Ha a szolgáltatás igénybevételére az áru kézbesítését követő 3 napon belül kerül sor: a Lacnepostreky azonnal tájékoztatja a vevőt a kirendeltségen, hogy az igényét elfogadták-e vagy sem, kivéve, ha bonyolultabb esetről van szó, amely műszaki szakember vagy fuvarozó értékelését igényli. Ebben az esetben a reklamáció benyújtását követő 24 órán belül tájékoztatjuk (csak munkanapokon érvényes). Ha az igényt jogosnak értékelik, a Lacnepostreky konzultációt ajánl a vevőnek az igény megoldásának lehetséges módjairól (pl. az áru cseréje, visszatérítés stb.).
- Ha a szolgáltatás igénybevételére az áru kézbesítésétől számított 4-14 napon belül kerül sor a fenti módszerek bármelyikével, a Lacnepostreky a szolgáltatás igénybevételétől számított 24 órán belül tájékoztatja a vevőt arról, hogy mi lesz a következő eljárás az általa igényelt szállítási reklamációval kapcsolatban (csak munkanapokon érvényes).
VI. A szolgáltatás nem igényelhető:
- Ismételten ugyanarra a termékdarabra.
- Olyan árukra, amelyeken sérült védőpecsétek, tájékoztató matricák, sorozatszámok vagy a használatból adódó kopás jeleit mutató áruk stb. vannak.
- Az áruknak a szállításon kívüli, azaz például az alábbiak által okozott károk esetén
- az áru mechanikai sérülése,
- elektromos túlfeszültségek (láthatóan megégett alkatrészek vagy áramköri lapok),
- az áru olyan körülmények között történő használata, amelyek nem felelnek meg az eladó vagy a gyártó által közvetlenül tervezett környezet hőmérsékletének, porosságának, páratartalmának, kémiai és mechanikai hatásainak,
- az áru nem megfelelő telepítése, kezelése, üzemeltetése vagy elhanyagolása,
- ha az árut vagy annak bármely részét számítógépes vírus károsította,
- ha a hiba kizárólag olyan szoftverben jelentkezik, amelynek a vevő nem tudja bizonyítani a jogszerű beszerzési módját, vagy nem engedélyezett szoftver és fogyóeszközök használata miatt,
- az árut túlzott terhelés vagy a dokumentációban vagy az általános elvekben meghatározott feltételekkel ellentétes használat károsította,
- a paraméterek jogosulatlan manipulálása vagy megváltoztatása,
- a Vevő által módosított áruk (festés, hajlítás stb.), ha a hiba az ilyen módosításra vezethető vissza,
- helytelenül elvégzett BIOS vagy firmware frissítés esetén,
- az áru természeti elemek vagy vis maior miatt sérült meg,
- helytelen vagy hibás szoftver használata,
- m. helytelen vagy nem eredeti fogyóeszközök használata, sem az ebből eredő károkért, kivéve, ha az ilyen használat szokásos és nem szerepelt a mellékelt használati utasításban.
- A szolgáltatás nem vonatkozik azokra az esetekre, amikor a szolgáltatás alkalmazása esetén az áru a vevőtől az eladóhoz történő szállítása során keletkezik kár, vagy amikor a vevő-fogyasztó a törvényes 14 napos határidőn belül él a szerződéstől való elállási jogával, amelyről a vevő maga állapodott meg a fuvarozóval az áru átadásától számított 14 napos határidőn belül.
- A szolgáltatás nem vonatkozik a kézbesítetlen csomagok kezelésére.
VII. A szolgáltatás átadása
- A szolgáltatás harmadik félre történő átruházása nem lehetséges.
- A szolgáltatás átruházása csak akkor alkalmazható, ha a szolgáltatás nyújtása keretében csereárut küldenek a vevőnek, és ez az áru szállítás közben megsérült.
VIII. A szolgáltatás igénybevétele és a szolgáltatás megszűnése
- A szolgáltatás nyújtása az áru vevő részére történő átadásának időpontjában történik.
- Ha a vevő fogyasztó, a 14 napos elállási határidő lejárta előtt indoklás nélkül hozzájárul a szolgáltatás nyújtásához, és tudomásul veszi, hogy még akkor sem jogosult a szolgáltatás árának visszatérítésére, ha az áru átadását követően él ezzel a jogával.
- A Lacnepostreky visszatéríti a vevőnek a szolgáltatás árát abban az esetben, ha nem teljesíti a panasz határidőn belüli megoldására vonatkozó kötelezettségét.
Pozsonyban 20.12.2022