+421 915 420 295 +421 915 420 295 | H - P 9:00 - 16:00
Facebook Twitter Youtube Instagram
Olcsó spray-k - webáruház
0
Kosár
Košík
0 Ft

Menu

Szállításbiztosítás - Általános Szerződési Feltételek

Szállításbiztosítás - Szolgáltatási feltételek

A Lacnepostreky s.r.o. biztosítékot nyújt a vásárlóknak arra az esetre, ha a vevő által a Lacnepostreky s.r.o.-tól vásárolt áru a szállítás során megsérül, a Lacnepostreky s.r.o. a lehető legrövidebb időn belül a jelen feltételeknek megfelelően kezeli a kárigényt.

I. A szolgáltatás meghatározása

  • A Lacnepostreky s.r.o. vállalja, hogy a szolgáltatás megvásárlását követően a szállítás során megsérült árukkal kapcsolatos kárigényeket elsőbbséggel kezeli.
  • Ez a Lacnepostreky.sk oldalon kínált valamennyi szállítási módra vonatkozik.
  • A vevőnek az áru kézbesítésétől számított 14 nap áll rendelkezésére a szolgáltatás igénybevételére.
  • A szolgáltatás megrendelésenként csak egyszer vehető igénybe. A szolgáltatás a megrendelésben szereplő összes termékre vonatkozik.
  • A szolgáltatás nem minősül biztosításnak vagy más, biztosítási tevékenység keretében nyújtott szolgáltatásnak.

II. A szolgáltatásnak az áruval együtt történő megvásárlása

  • Minden vevőnek lehetősége van arra, hogy a szolgáltatást minden olyan árubeszerzéssel együtt megvásárolja, amelyhez a szolgáltatást felajánlják.
  • A vevő a szolgáltatás árát a szolgáltatással együtt megvásárolt áruval egyidejűleg fizeti meg.
  • A szolgáltatást a vásárlási bizonylaton kifejezetten feltüntetik
  • A szolgáltatás ára 0,5 euró, amely tartalmazza az ÁFA-t (0,42 euró ÁFA nélkül).

III. A szolgáltatás visszavásárlása

  • A szolgáltatás visszavásárlására nincs lehetőség.

IV. A szolgáltatás visszaváltásának módja

  • A szolgáltatás visszavásárlásához a vevőnek kifejezetten tájékoztatnia kell az eladót arról, hogy a szolgáltatást visszavásárolja.
  • A szolgáltatás igénybevétele kizárólag az alábbi módok egyikével lehetséges
    • személyesen egy Lacnepostreky-fiókban;
    • távolról e-mailben vagy ügyfélvonalon keresztül, amely esetben fényképes dokumentáció szükséges a sérült árucikkről; ezt követően a Lacnepostreky s.r.o. egyeztet a vevővel a sérült áru raktárba történő visszaszállításának módjáról (vagy a fiókban történő átadással, vagy a Lacnepostreky által szervezett átvétellel, vagy az áru vevő címére történő elküldésével:

Lacnepostreky
Brnianska 2343
911 05 Trencsén (Trenčín)

  • Ha az árut a vevő küldi el, az árut a szállításhoz megfelelően kell csomagolni, hogy ne okozzon további károkat.
  • A küldemény sérülése esetén a vevő
    • Átadja a Lacnepostreky-nek a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges összes információt, azaz különösen a Lacnepostreky-nél vásárolt áru azonosítását; ha a szolgáltatást nem a fiókban veszi igénybe, a sérült áruról készült fényképeket is, és
    • átadja a Lacnepostreky-nek az árut, beleértve az összes tartozékot, vagy a szolgáltatás igénybevételéről szóló értesítésben meghatározott módon szállítsa le azt (kivéve, ha a vevő és a Lacnepostreky megállapodnak abban, hogy egyik fél sem ragaszkodik az áru visszaszolgáltatásához az eladónak).

Csak a fenti feltételek teljesülése után indul el a sérült küldeményre vonatkozó reklamáció feldolgozásának határideje.

V. A szállítási reklamáció kezelése a szolgáltatás igénybevétele után

  • Ha a szolgáltatás igénybevételére az áru kézbesítését követő 3 napon belül kerül sor: a Lacnepostreky azonnal tájékoztatja a vevőt a kirendeltségen, hogy az igényét elfogadták-e vagy sem, kivéve, ha bonyolultabb esetről van szó, amely műszaki szakember vagy fuvarozó értékelését igényli. Ebben az esetben a reklamáció benyújtását követő 24 órán belül tájékoztatjuk (csak munkanapokon érvényes). Ha az igényt jogosnak értékelik, a Lacnepostreky konzultációt ajánl a vevőnek az igény megoldásának lehetséges módjairól (pl. az áru cseréje, visszatérítés stb.).
  • Ha a szolgáltatás igénybevételére az áru kézbesítésétől számított 4-14 napon belül kerül sor a fenti módszerek bármelyikével, a Lacnepostreky a szolgáltatás igénybevételétől számított 24 órán belül tájékoztatja a vevőt arról, hogy mi lesz a következő eljárás az általa igényelt szállítási reklamációval kapcsolatban (csak munkanapokon érvényes).

VI. A szolgáltatás nem igényelhető:

  • Ismételten ugyanarra a termékdarabra.
  • Olyan árukra, amelyeken sérült védőpecsétek, tájékoztató matricák, sorozatszámok vagy a használatból adódó kopás jeleit mutató áruk stb. vannak.
  • Az áruknak a szállításon kívüli, azaz például az alábbiak által okozott károk esetén
    • az áru mechanikai sérülése,
    • elektromos túlfeszültségek (láthatóan megégett alkatrészek vagy áramköri lapok),
    • az áru olyan körülmények között történő használata, amelyek nem felelnek meg az eladó vagy a gyártó által közvetlenül tervezett környezet hőmérsékletének, porosságának, páratartalmának, kémiai és mechanikai hatásainak,
    • az áru nem megfelelő telepítése, kezelése, üzemeltetése vagy elhanyagolása,
    • ha az árut vagy annak bármely részét számítógépes vírus károsította,
    • ha a hiba kizárólag olyan szoftverben jelentkezik, amelynek a vevő nem tudja bizonyítani a jogszerű beszerzési módját, vagy nem engedélyezett szoftver és fogyóeszközök használata miatt,
    • az árut túlzott terhelés vagy a dokumentációban vagy az általános elvekben meghatározott feltételekkel ellentétes használat károsította,
    • a paraméterek jogosulatlan manipulálása vagy megváltoztatása,
    • a Vevő által módosított áruk (festés, hajlítás stb.), ha a hiba az ilyen módosításra vezethető vissza,
    • helytelenül elvégzett BIOS vagy firmware frissítés esetén,
    • az áru természeti elemek vagy vis maior miatt sérült meg,
    • helytelen vagy hibás szoftver használata,
    • m. helytelen vagy nem eredeti fogyóeszközök használata, sem az ebből eredő károkért, kivéve, ha az ilyen használat szokásos és nem szerepelt a mellékelt használati utasításban.
  • A szolgáltatás nem vonatkozik azokra az esetekre, amikor a szolgáltatás alkalmazása esetén az áru a vevőtől az eladóhoz történő szállítása során keletkezik kár, vagy amikor a vevő-fogyasztó a törvényes 14 napos határidőn belül él a szerződéstől való elállási jogával, amelyről a vevő maga állapodott meg a fuvarozóval az áru átadásától számított 14 napos határidőn belül.
  • A szolgáltatás nem vonatkozik a kézbesítetlen csomagok kezelésére.

VII. A szolgáltatás átadása

  • A szolgáltatás harmadik félre történő átruházása nem lehetséges.
  • A szolgáltatás átruházása csak akkor alkalmazható, ha a szolgáltatás nyújtása keretében csereárut küldenek a vevőnek, és ez az áru szállítás közben megsérült.

VIII. A szolgáltatás igénybevétele és a szolgáltatás megszűnése

  • A szolgáltatás nyújtása az áru vevő részére történő átadásának időpontjában történik.
  • Ha a vevő fogyasztó, a 14 napos elállási határidő lejárta előtt indoklás nélkül hozzájárul a szolgáltatás nyújtásához, és tudomásul veszi, hogy még akkor sem jogosult a szolgáltatás árának visszatérítésére, ha az áru átadását követően él ezzel a jogával.
  • A Lacnepostreky visszatéríti a vevőnek a szolgáltatás árát abban az esetben, ha nem teljesíti a panasz határidőn belüli megoldására vonatkozó kötelezettségét.

 

Pozsonyban 20.12.2022